Bilde av arbeid for Sandvika Storsenter: Black Friday

Sandvika Storsenter: Black Friday


Skal man arrangere Norges råeste svarte fredag kreves det bred mobilisering lang tid i forveien. En grundig oppbygging, bl.a. med et innholdsrikt og engasjerende Facebook-event, er viktig for å skape forventning. Og et skikkelig kick-of for butikkene bidrar til å skape den nødvendige driven på selve dagen. Men ikke minst er det viktig å være tilstede på alle flater og i alle kanaler for å holde på interessen og intensivere trøkket i dagene før og under selve Black Friday. Kampanjen inneholder mengder av elementer, hovedsakelig digitalt men også print og sisteledd. Nedenfor vises noen få eksempler. Summen av alle elementene og aktivitetene bidrar til at Sandvika Storsenter gang på gang og med rette kan hevde at det er de som har Norges råeste Black Friday.

Kunde: Sandvika Storsenter

Prosjekt: Black Friday

Kategori: Kjøpesenter

Nedtelling på sandvikastorsenter.no


Bilde av arbeid for Sandvika Storsenter: Black Friday

Facebook