Diagonale Studentboliger


Nybygget Diagonale i Bjørvika består av to deler, det ene huser blant annet TV2 og Vinmonopolet, det andre består av 308 studentboliger. Amfi Kreativ utarbeidet profil og kommunikasjonskonsept for studentboligene. Ideen bak lanseringskampanjen var Bjørvikas rivende utvikling og muligheten for å kunne bo i Oslos råeste studentboliger – midt i den mest spennende bydelen i hovedstaden. Vi tok tak i noe av det som er med på å gjøre Bjørvika spesiell, ikke minst alle ikonbyggene, som Munchmuseet, Deichmanske og Operaen.

Kampanjen gikk i digitale og sosiale medier og rettet seg blant annet mot spesifiserte målgrupper som hadde søkt etter studentbolig i Oslo. Klikk ledet til hjemmesiden hvor man meldte sin interesse, og kampanjen resulterte i umiddelbar og stor respons.

Kunde: Thon Eiendom
Prosjekt: Diagonale Studentboliger
Kategori: Eiendom





Web-bannere













Fullskjerm mobilbanner og Facebook-annonse





Dronevideo