Vårkampanje


Gjennom hele året kjører kjøpesentrene jevnlig kampanjer og aktiviteter med kjøpsutløsende budskap. Da handler det i hovedsak om gode tilbud, løp og kjøp. Men noen ganger er målet å bygge profil og fremme selve senteret og hva det kan tilby. Som vårkampanjen til Åsane Storsenter. Målet er å befeste senterets posisjon som bydelens naturlige møteplass og inspirere kundene ved å presentere vårnyhetene i de ulike butikkene og bransjene, ikke minst innen klær og mote. Det langsiktige målet er å løfte inntrykket av senteret.

Amfi Kreativ har stått for gjennomføringen av årets Vårkampanje, fra konsept og idé til ferdig materiell. Kampanjen gikk i digitale medier og avisannonser, på utendørs- og innendørsbannere, i sosiale medier og på adshels.

Foto/Film: Øystein Haara

Kunde: Åsane Storsenter

Prosjekt: Vårkampanje

Kategori: Kjøpesenter

Filmer til digitale flater

Se flere bilder fra kampanjen her