Videreutvikling av konseptet “Kort vei til
ekte glede” med nye foto og oppdatering av design på kort og kortomslag

Kort vei til ekte glede


I en tid hvor de fleste har det meste, kan et gavekort være kjærkomment å få. Da kan man kjøpe det man vil, og det blir ingen stive smil og gaver som byttes i smug. Har du noen gang hørt om noen som har byttet et gavekort?

Vi har laget en rekke konsepter og kampanjer for dittgavekort.no, og tema for de siste julekampanjene har vært «Kort vei til ekte glede».

Dittgavekort.no er Olav Thon Gruppens eget gavekort. Det kan benyttes i butikker på gruppens kjøpesentre og på alle Thon Hotels i Norge, og er sannsynligvis gavekortet med flest muligheter.

Kunde: dittgavekort.no

Prosjekt: Julekampanje 2019

Kategori: OTG Konsern

Dittgavekort.no har eksistert i mange år, og både kjennskap og salg har steget jevnt og trutt. For ytterligere å styrke merkevaren dittgavekort.no har det nå fått en tydelig og enhetlig profil.

Vi har utarbeidet en egen profilmanual og det er tatt en serie bilder og videoer av mennesker som viser glede og overraskelse over å få noe de virkelig setter pris på.

Tekstbudskapet er «Kort vei til ekte glede» i B2C, og «Kort vei til fornøyde ansatte» i B2B.

Bilde av annonse i DN

Helsidesannonser i Dagens Næringsliv før jul 2022. Den perfekte gaven til dine ansatte.