Trend 2022


TREND er en veletablert og landsdekkende kampanje for Amfi-kjeden gjennom flere år, hvor sentrene inviterer til inspirerende dager som fremmer høstens nyheter og trender. Dette omfatter alt fra mote, makeup og hår til interiør, mat og trening.

Hele kampanjen baseres på en Trend-rapport for gjeldende år, utarbeidet av Amfi Kreativ. Denne legger grunnlaget for alt av
innhold – kreativt og visuelt: Fotoshoot, artikler, grafisk materiell og øvrig innhold til kampanjen både digitalt og fysisk. Hensikten er å inpirere sentrenes kunder samt øke besøk og engasjement.

Etter to år med pandemi ble glede og energi to sentrale stikkord i årets kampanje.

Kunde: AMFI

Prosjekt: TREND Høst

Kategori: Kjøpesenter

Se flere bilder:

Kampanjeriggen var rik både digitalt og fysisk,
med alt fra bilder/video til sosiale medier, snapchatfilter
og display, fra annonsemaler og buttons til roll-ups.

 

Alle artikler ble publisert på hjemmesidene til de enkelte Amfi-sentrene, med
mulighet til å lokaltilpasse innholdet med egne bilder fra senterets butikker.

 

Amfi Kreativs egen interiørstylist produserte DIY-filmer til sosiale medier og sentrenes hjemmesider.